Mesafeli Satış Sözleşmesi
Madde 1- TARAFLAR
1.1. SATICI ("KZY Mobilya”)
Ünvanı: KZY Mobilya
Adresi:Gölcükler Mahallesi İstasyon Caddesi no:34/2 Menderes/İzmir
Telefon:0232 253 57 56
Faks:
Müşteri Hizmetleri Telefon: 0555 038 76 37
Mersis Numarası:
1.2. ALICI ("TÜKETİCİ”)
Adı/Soyadı/Ünvanı: [AliciAd] (Kısaca ALICI olarak anılacaktır.)
Adresi: [AliciAdres]
Telefon: [AliciTelefon]
E-mail: [AliciEmail]
MADDE 2 – Mesafeli Satış Sözleşmesi Konusu ve Kapsamı
İşbu sözleşme ALICI’nın ‘’kzymobilya.com.tr’’ internet sitesi üzerinden ya da diğer online satış kanallarından sipariş verdiği, özellikleri / türü / cinsi / ekstraları madde 3’te belirtilen ürün satışı, ürün bedelinin ödenmesi ve teslimi için 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’e uygun olarak tarafların hak ve yükümlüklerini belirtmek için oluşturulmuştur.
MADDE 3 – Sözleşmeye Tabi Olan Ürün / Ürünler
3.1 Ürünlerin türü, cinsi, miktarı, modeli, markası, rengi ve diğer detayları aşağıda vergiler dahil belirtilen satış bedeli (adet x) şeklindedir.
3.2 Ödeme Şekli: [Kredi Kartı / Havale ] –
3.3 KZY Mobilya üzerinden kredi kartları ile yapılan alışverişlerde alıcı – banka arasında ‘’faiz oranları, temerrüt faizi ve diğer detaylar’’ belirlenmektedir. KZY Mobilya ‘’Satıcı’’ olarak bu duruma müdahale edemez. Banka ve ALICI yaptıkları kredi kartı sözleşmesi kapsamında süreci tamamlayabilir. Kredi verme ve diğer benzer finansal işlemler banka inisiyatifinde gelişir.
3.4 İade Prosedürü: ALICI tarafından cayma hakkının kullanıldığı durumlarda işbu sözleşme içerisinde siparişe konu olan ürünler tüketiciye alışveriş yaptığı ödeme biçimiyle iade edilir. Hakem heyeti kararları dahil olmak üzere ALICI sadece yaptığı ödeme yöntemiyle iade alabilir. İade prosedürleri şu şekildedir:
1. Kredi Kartı ile Ödeme Seçeneklerinde İade
Bankalar kredi kartıyla taksitli yapılan
alışverişler için müşterilerine ödemesini taksitle yapmayı tercih
edebilmektedir. SATICI tarafından bankaya ürün bedelinin tamamı tek seferde
iade edilir. Bu noktadan sonra iade süreci için BANKA ve ALICI karşılıklı
olarak sorumlu olur. ALICI tarafından satış iptali öncesine kadar ödenen ürün
taksit tutarları, kartın hesap kesim tarihiyle çakışmadığı durumlarda her ay
karta 1 iade olacak şekilde yansıtılmaktadır.
KZY Mobilya (SATICI) kredi kartı ile alınmış ürünler için nakit iade yapamaz.
Bankalar tarafından uygulanan taksit uygulamaları değişiklik gösterebilir. KZY
Mobilya banka ve ALICI arasındaki iade süreçlerine müdahale edemez.
Alıcı işbu sözleşme içerisinde yer alan ve onu takip eden prosedürlerini kabul
ettiğini taahhüt eder.
1. Havale ve EFT Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürleri
ALICI’nın fatura adresinde bulunan
kişinin ya da kullanıcı profilinin kaydı sırasında kullandığı isme iade
yapılabilmektedir. Havale ve EFT gibi ödeme yöntemlerinde iade sadece HAVALE,
EFT ödeme türleriyle yapılabilmektedir. SATICI tarafından ALICI’ya ait banka
bilgilerine tek seferde iade yapılır. SATICI ödemeyi sadece banka yoluyla
yapabilmekte olup ALICI’ya elden ya da diğer yöntemlerle iade yapamamaktadır.
Alıcı işbu sözleşme içerisinde yer alan ve onu takip eden prosedürlerini kabul
ettiğini taahhüt eder.
3.5 Teslimat ve Adres
Teslimat Şekli ve Adresi:
Teslimat Adresi: [TeslimatAdres]
Teslim Edilecek Kişi: [TeslimatKisi]
Fatura Adresi: [FaturaAdres]
KZY Mobilya (SATICI) tarafından yapılan
teslimat kargo şirketi ve diğer aracı kuruluşlarda yukarda yer alan adrese
elden teslim edilecektir. Lojistik ağının belirgin olarak eksik olduğu köy,
kasaba ve adalar için bu koşul geçerli olmamaktadır.
SATICI tarafından yapılan teslim sırasında ALICI’nın teslimat adresinde
bulunması gereklidir. Aksi takdirde SATICI tarafından sorumluluk kabul
edilmeyecektir. ALICI’nın teslim adresinde bulunmaması / ürünü almaması /
benzer sorunların yaşınması durumunda oluşacak olan giderlerden ALICI sorumlu
tutulacaktır.
SATICI teslimin gerçekleşmesi durumunda ürünlerin garanti belgeleri, kullanım
kılavuzları ve benzer gereklilikleri yerine getirmekle yükümlüdür.
*Kargo ücretsizdir.
MADDE 6 ALICININ ÜRÜN SATIN ALMA SIRASINDA VE SONRASINDA BEYANLARI – TAAHHÜTLERİ
‘’kzymobilya.com.tr’’ üzerinde alışveriş
yapan ALICI sözleşme konusu malın / hizmetin özellikleri, fiyatı, ödeme şekli,
teslimat ve kargo işlemine dair SATICI tarafından yüklenen bilgileri kabul
ettiğini beyan eder. ALICI, teslimatla ilgili soru / sorun / şikayet /
önerilerini ‘’kzymobilya.com.tr’’ adresi üzerinde yer alan iletişim
kanallarından iletebilir.
İşbu sözleşme gereği ALICI satın aldığı ürüne ait özellikleri, mal/hizmetin
vergi dahil fiyatını, ödeme ve teslimatını kabul etmiş ve doğrulamış olur.
MADDE 7 SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Satıcı ‘’kzymobilya.com.tr’’, işbu
sözleşmeye konu olan mal/hizmetin tüketici mevzuatlarına uygun olarak teslim
edilmesinden sorumlu olur. Ürün / hizmete dair belgeler, kullanım kılavuzlarının
tesliminden SATICI sorumludur.
SATICI tarafında gerçekleşen mücbir durumlarda, SATICI, ALICI’ya 3 iş günü
içerisinde (mücbir sebep öğrenildikten sonra) bilgilendirme yapmakla
yükümlüdür.
Siparişi verilen ve işbu sözleşmesi olan ürünün ALICI tarafından taleple gelen
başka kişilere teslimi durumunda, SATICI hiçbir sorumluluk kabul etmez.
MADDE 8 Cayma Hakkı
Tüketici (ALICI) 14 (ondört) günle
sınırlı olacak şekilde hiçbir gerekçe göstermeksizin, ceza ödemeksizin
sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için
geçerli olan süre malın teslim alındığı gün başlar. Tüketici malın hemen teslim
edilmeyeceği durumlarda sözleşme kurulduktan sonra da cayma hakkını
kullanabilmektedir.
Cayma hakkı süresi belirlenirken işbu sözleme gereği şu şartlar izlenir:
1.Tek bir siparişin ayrı parçalar halinde teslim edildiği durumlarda, teslim alınan son ürün malın teslim alındığı gün olarak kabul edilir.
2.Birden fazla parçadan oluşan ve farklı ürünlerin yer aldığı siparişlerde son parçanın teslim alındığı gün cayma hakkı için esas alınır.
3. Cayma hakkının kullanıldığı durumlarda taşıcıyı ya da kargo şirketi KZY Mobilya tarafından belirlenir ve temin edilir.
Cayma hakkı şu durumlarda kullanılamaz:
1.Finansal piyasalarda fiyatı dalgalanmalı olarak değişen / SATICI kontrolünde fiyat değişimi olmayan ürünler, hizmetler, sözleşmeler.
2.Tüketici istekleri doğrultusunda özelleştirilen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.
3.K.T’si geçen, bozulabilen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.
4.Ambalajı, mühürü, paketi açılan ve bu durumun sağlık – hijyen açısından sorun yarattığı durumlarda cayma hakkı kullanılamaz.
5. Tesliminden sonra tespit edilmesi zor, başka ürünlerle ortak kullanılan parçalar için cayma hakkı kullanılamaz.
YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda şikayet ve itirazlar, aşağıdaki kanunda belirtilen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılacaktır.